Gwarancja:

W przypadku problemu z zakupionym u nas produktem, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny bezpośrednio z naszą firmą lub z producentem sprzętu podanym na dokumencie gwarancyjnym.

Reklamacje przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej.

Gwarancja na części zamienne wynosi 6 miesięcy.

Widły, przedłużki wideł, opony i opaski do wózków - gwarancja 12 miesięcy. 

Gwarancja udzielana jest tylko pod warunkiem konserwacji wózków zgodnie z Rozporządzeniem RMGPIPS z dnia 29.10.2003 r., oraz terminowej zapłaty za towar.

Podstawą do reklamacji ogumienia jest zgodność numerów fabycznych na produkcie z fakturą. 

Reklamacji opon pneumatycznych, będzie rozpatrywana pod warunkiem ich eksploatacji zgodnie z zalecanym przez producenta ciśnieniem. 

 

Zwroty:

Części omyłkowo zamówione przez odbiorcę przyjmowane są tylko w przypadku, gdy ich wartość jednostkowa przekracza 100 pln netto.
Koszty zwrotu towaru są ustalane indywidualnie i przyjmowane wyłącznie w terminie 14 dni od daty zakupu. Wynoszą minimum 15% wartości towaru plus wszystkie koszty transportów. Cześci nie mogą być zwrocone w przypadku, gdy na ofercie lub fakturze widnieje informacja o braku możliwości zwrotu.

 

 

Pytania na temat gwarancji lub zwrotów:

tel: 41 25 14 688

e-mail: info@bth.com.pl